Jessica Engström

Torsdag kväll

Simskolan gick bra förutom en grupp idag! Det var få barn som faktiskt brydde sig att vara där, de satt snällt på kanten medans de andra lekte runt! Ingen kunde lyssna för att hoppade och gjorde inte som man sa. Blev så trött på dem att jag skällde ut dem iför deras föräldrar sen i slutet innan vi ska hoppa hejdå! Tror jag aldrig blivit så arg på en lektion faktiskt! Kanske inte var en bra dag att hålla på så när jag inte har sovit så bra och inte mådde så bra heller! Hm men förhoppningsvis pratar föräldrarna med dem till nästa vecka och att vi kan hålla en simundervisning! 
 
När jag hade bytt om såg jag att man skrivit ett sms att jag skulle skynda mig hem för att de skulle beställa pizza! Gott var det, och nu har jag duschat och ska sova tidigt hade jag tänkt! I morgon åker jag hem till pappa för sista gången i det huset, känns tråkigt och kanske lite jobbigt! Godnatt 
 
 
 
 
 
 


ERIKA EDORSSON

så jävla sorgligt... mitt andra hem :(

2013-09-12 / 23:26:15
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback