Jessica Engström

Skrivit pass!

Är så sjuuukt sugen på att simma! Var nästan mer än en vecka sen jag simmade, så känns som att jag mår dåligt när jag inte simmar haha vilket är väl bra eftersom jag då kommer behöva simma snart! Igår kväll hade jag galet ont i halsen dock, hoppas det bara var halsbränna. Men hur  vet man om det är hals ont eller halsbränna?? Liksom nu när jag vaknade hade jag inte ont i halsen men hostar lite! Hm ja något är det! Ja men i allafall, igår när jag satt och dela ut kort till småbarnen så skrev jag samtidigt ett simpass som jag så gärna skulle vilja prova simma snart! Hade tänkt att stanna kvar i simhallen i morgon men vi får se om jag hinner nu för jag måste ju tydligen till ungdomsmottagningen i morgon för att fixa nya p-piller. Eller jag ska försöka få nya p-piller mot akne eftersom allt börjar komma tillbaka igen. 
 
Varför sjutton har man otroligt bra hy i över ett halvår och helt plötsligt nu så får man tillbaka allt, för en månad sen såg jag ut som jag gjorde för 2-3 år sedan typ, vilket är väldigt mycket akne! Nu börjar det avta lite men ändå, ska fixa de nya p-pillrena så jag slipper detta!! 
 
Min klocka stod på halv 10 för att jag inte vill sova allt för länge, så nu på morgonen har jag betalt fakturor, myst med katterna, bokat tid på ungdomsmottagningen och Erika sover fortfarande. Men jag borde väl ta och äta någon frukost snart och då lär ju hon vakna när jag kokar kaffe och sånt! Idag är det iallafall sov morgon så det är skönt, vid  ska vi jobba igen och då blir det att jobba med malin och joel. Ska bli ganska kul faktiskt! :) 
 
Nu ska jag fixa kaffe så ska jag börja skriva en önskelista här på bloggen och även skriva ner på ett dokument vad jag ska köpa till alla! Kram på er :) 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback