Jessica Engström

Hunger Games - Catching fire

Nu på kvällen var jag och Erika på premiären av Hunger Games - Catching fire! Tänker inte säga allt för mycket om alla detaljer ifall ni inte sett den ännu. Filmen var iallafall otroligt bra, lika bra som 1an. I den här filmen fick man se mer av killen Gale som Katniss är kär i, fast sen måste hon spela att älska Peeta framför alla kameror, förstå vilket komplicerat liv! Jag tycker att hon passar mer med Gale fast hon och Peeta har ju en mer liknade upplevelse. Nej men filmen var iallafall grym och skulle kunna åka och se den igen på bio! Sjukt bra verkligen. Slutet var dåligt då de slutade mitt i en sak så nu måste man vänta ett helt år innan nästa kommer ut, allt för lång tid tycker jag! Tänkte bara säga att det var en toppen film och att ni borde gå och se den!
 
 


P i X E L I E - Erica Pettersson

Jag var också och såg den filmen igår kväll :D
Tycker den var riktigt bra! Skulle till och med kunna tänka mig att se den en gång till, och då brukar jag aldrig se samma film på bio två gånger ;)

Däremot slutade den på det viset på grund av att boken slutar så. Slutscenen är exakt/ordagrant som i boken :)

Jag längtar redan tills nästa film; speciellt som jag läste att sista boken blir två filmer :D

2013-11-22 / 00:04:26
BLOGG: http://pixelie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback