Jessica Engström

Lördag är som söndag!

Ja för mig är lördag sista dagen innan jobb alltså är min lördag som din söndag! Morgonen består av att gå upp klockan 7 och vara i simhallen vid 8! I morgon ska vi nog ha en korvtunnel, spännande va! 

Idag gick vi till centrum för att handla lite småsaker till syskonen och mamma skulle handla glögg! Alva ville gå förbi bodyshop för att lukta lite på alla underbara bodybutter! Så när vi kommer in i butiken ser jag deras stora julkalendrar som jag i ett helt år velat köpa till mig själv. Monika hade en sån förra julen och hon fick otroligt bra saker! Så då slog jag till och köpte en till mig själv för 1200 kr!!! Men tänkte att jag kanske var värd det, efter mitt hårda slit på jobbet! Så varje dag i december kommer jag lägga upp vad jag får i kalendern och skriva en recension! 

Nu på kvällen kom jag på en as god mat som vi gjorde till middag, inbakad fläskfilé med potatisgratäng! Blev jääääätte gott. Snart börjar så mycket bättre och mys med familjen innan jag ska sova :)








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback