Jessica Engström

Måndag: lön dag!

Härligt idag med måndag ändå, eftersom det är den 25 idag så är det ju lön dag!! Alltid bra med lön och den här månaden fick jag lite över 9000, så känns bra att jag ändå jobbat rätt mycket och nu får man belöning! Började i försig min dag med att vara massa förkyld och knappt kunna prata, men rösten blir ju bättre över dagen! Beställt en ny baddräkt idag också, eftersom min gick sönder i går kväll.. Haha så nu måste jag vara uppe på kanten tills jag får den nya! Hoppas det går snabbt bara för vill ha den iallafall till på måndag nästa vecka! Lägger in en bild på baddräkten lite längre ner! 
 
Fick skjuts av mamma till jobbet eftersom vi åkte förbi pappa och hämta vinter jackan, börjar ju bli kallt ute nu!! Kom precis i tid till jobbet, de hade redan tagit upprop men men.. Både jag, malin och joel var sjuka så blev lite konstiga lektioner idag! Men vi överlevde och det var ganska kul idag ändå! 
 
Nu i kväll har jag börjat med en sak som jag ska göra varje dag i en månad! Ska göra ett yoga program 10 min varje dag, finns även 15, 20 och 30 min okså men kändes bäst att börja med 10! Jäklar vad kroppen gör ont vid varje övning men ska se om det är någon skillnad efter 1 månad! Intressant va! Kom på denna idé igår kväll när jag inte kunde sova, låg i sängen och kolla igenom massa appar så hittade jag en som heter Daily Yoga. Den var faktiskt bra! Man kan ladda ner massa gratis yoga program för olika kroppsdelar eller olika meditioner. En del måste man betala för men fanns faktiskt väldigt mycket gratis! Verkligen en värd app att kolla in! Jag har Iphone så vet inte om det finns i google play! 
 
 


LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

ja skithärligt att få pengar idag! :)

2013-11-25 / 22:48:50
BLOGG: http://litziumworld.blogg.se
ERIKA EDORSSON

hur kan du ha haft sönder ännu en baddäkt!? :o haha

2013-11-26 / 11:26:46
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback