Jessica Engström

Freeedag och helg!!

Äntligen fredag! Fredag och lördag är mina helg dagar eftersom de är de enda dagarna då jag oftast inte jobbar! Kan ju ta extra pass men endå lite skönt med helg! Jag ska åka till mamma idag, både roligt och tråkigt! Kul att komma hem till syskonen där det är lite mer fart i vardagen, men tråkigt att lämna katterna! Så mysigt att vakna upp till kurrande katter nu får jag i stället vakna tidigt och dricka kaffe från våran älskade kaffemaskin! Kvällen bjuder väl på någon mysig middag och packa upp lite saker! 

När jag och Erika var i kista för att se catching fire, så passa jag på att köpa lite saker. En plattång, nya hörlurar och ett par touch vantar till telefonen :)






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback