Jessica Engström

You don't know

Lite slödag idag, varit ute och gått med syskonen, suttit vid datorn, hjälpt mamma att städa och sen har vi druckit kaffe! Det är allt jag gjort idag, haha. Jag har precis duschat och funderar över vad jag ska ha på mig nu när vi ska till grannarna för den kusliga middagen! Ska bli ganska kul faktiskt eftersom vi inte gjort sånt här på länge! Syskonen har hela eftermiddagen hjälp till att baka massa spöken och och annat konstigt! Själv har jag skyndat hem till pappa för att mysa med katterna en stund, de fick mat och lite kärlek, sen fick jag skjuts hem eftersom det regnade som fan! 
 
Hm funderar även lite på hur det ska bli nu i Januari när vi ska flytta ut ur huset hos pappa, kommer inte hinna få en lägenhet innan dess så vi får se hur det blir med katterna! Pappa har köpt en lägenhet nere vid station som måste renoveras om så kommer bli rätt stökigt där så vi får se om Monika kanske kan ha katterna ett tag tills jag fixar en lägenhet som jag hoppas att jag kommer få inom ett år. Jag vill bo i Väsby eftersom jag jobbar här, mycket lätt att ta sig till jobbet, tar ca. 20 min att gå till jobbet! 
 
Nä nu måste jag skynda att hjälpa mamma med lite saker! Kram på er :) 
 
 


ERIKA EDORSSON

ofta han köpt en!?

2013-11-02 / 23:00:18
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback