Jessica Engström

OJOJ

Jag jobbar nog dygnet runt just nu! Inte ätit middag med familjen på hela veckan. Börjar i försig vid 12 på dagarna och sedan jobbar jag till 8 på kvällen, kommer hem runt 9 och är galet hungrig och trött! Sen är det bara att börja om. Fast jag har inga problem med det då jag tycker mitt jobb är jätte roligt. Särskilt nu när det är nya grupper och man får lära känna nya personer och liksom börja om på nytt! Jag tycker om att börja från grunden i alla simsätt så kul med en ny början! 
 
Erika är nu i Upplands Väsby med mig i en vecka eller två för att samla ihop barntimmar. Hon jobbar med mig på simskolan där hon jobbat förut men nu behöver fler barntimmar! Väldigt kul att ha henne här, åker till pappa idag så då ska vi lösa allt med sovplatser och sånt! I kväll blir det att jag sitter i Entrén och delar ut kort medans Erika ska jobba i vattnet med Elin! Sen blir det storhandla och sen laga tacos! I morgon lördag är min lediga dag! Skönt, se vad vi hittar på då. 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback