Jessica Engström

Clara Henry

Jag har precis börjat kolla på något som kallas Vloggers. Det är videobloggare som har egna bloggar på youtube. En av mina favoriter är Clara Henry och hon var årets vinnare i Blog Awards. Hon har sån otrolig humor och hon pratar om intressanta ämnen. Kommer läga in en video längst ner om ett ämne som jag inte hade tänkt på över huvudtaget. Att mens produkter, som bindor och tamponger borde vara gratis! Hon berättar om hur otroligt mycket pengar vi tjejer läger ner på mensprodukter under våra liv, och det är liksom en kostnad vi inte ens har valt att vi vill ha! Kolla gärna in klippet för verkligen en intressant från tycker jag! 
 
 


ERIKA EDORSSON

Det bästa är att hon i slutet säger: MÄD clara henry! haha :D

2013-11-08 / 12:27:10
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback