Jessica Engström

SÖNDAG!!

Usch det var jobbigt att gå upp i morse, var jätte trrött och kände mig genomförkyld. Tog mig ändå till jobbet fast var uppe på kanten! Lite roligt att när jag gick till simhallen på morgonen såg man soluppgången och det är knappt någon människa eller bil ute! Sen fick jag skjuts hem för att äta lunch. Sen gick jag tillbaka till simhallen och då är det solnedgång! Så fick se både soluppgång och solnedgång idag Haha! 
 
Gick as bra på superhajarna idag, härliga barn och vi var ute i stora bassängen och tränade inför tävlingen på torsdag! Blev mycket start träning i frisim och bröstsim eftersom det är de dom ska tävla i. Svårt att få till dyken från startpallen! Ska bli spännande och se dyken på tävligen, fast brukar aldrig hinna se när de simmar eftersom jag ska få fram nästa heat till startpallen, blir lite stressigt när det går så fort!! 
 
Nu på kvällen fick jag skjuts hem från simhallen och nu har jag precis ätit middag. Nu ska jag snart sova! Hihi Godnatt :)
 
 


Elvirall- mode och frisyrblogg

Vilken härlig blogg du har! Lust att göra ett bloglovin byte? :)

2013-11-25 / 18:09:56
BLOGG: http://elvirall.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback