Jessica Engström

USCH på blogg.se

Jag börjar bli så trött på nya bloggdesignern som blogg.se skapat! alltså där man fixar sina egna designer. De har gjort allt så komplicerat och på något sätt kan man bara se 3 stycken av mina inlägg överallt och jag fattar inte varför! Har ändrat allt i mina kodmallar men inget hjälper!! Så om ni vill se äldre inlägg måste ni gå på mina kategorier, tills vidare! Jag skriver det mesta i allmänt så kolla under där! För ett tag sen skrev jag min önskelista som kommer komma upp igen här i kväll eller något eftersom alla i släkten inte hunnit se den ännu :)
 
Idag är allt iallafall kaos! Jag är massa förkyld och min baddräkt har ju gått sönder! Just nu har vi ingen i bassängen! Alltså ingen kan jobba, väääldigt kaos, så får se om det blir inställt! 
 
Nu ska jag göra mig klar för att ta mig till jobbet! :) 
 
 
 
 


Frida

Byt till devote ;)

2013-11-26 / 12:11:38
BLOGG: http://byfriidha.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback