Jessica Engström

Tisdag idag då!

Kom till jobbet tidigt, simmade ett tag men känner mig fortfarande helt slut i kroppen så körde på 1000 m i allafall innan kroppen sa emot! Sen blev det lite hedlig fysträning på kanten! Samtal från Emilia, kaffe och en nektarin avslutade mitt pass idag innan jag började jobba! På jobbet så jobbade vi mycket bensparkar idag! Fick äntligen igång mina sköldpaddor med bensparkar, har varit lite svårt då det är väldigt många som är ledsna i den gruppen, idag var det iallafall bara två som grät hela lektionen! Sen på Guldpingvinen så hade vi djupt vatten igen och de fick simma själva hela längder idag, gick faktiskt över förväntan! Nu är det bara lite teknik kvar sen blir det uppflyttningar!
 
Många tycker att vuxensim är tråkigt för då blir det en helt annan sak, mer personligt och mer teknik än vad man har med barn. Man har inviduell träning och det är de själv som berättar vad de vill lära sig och jobba på! Just nu har vi bara en grupp vuxensim i veckan med 12 stycken i gruppen! Ganska många faktiskt för man hinner knappt hjälpa alla på 45 min! Kanske dags att fixa en till grupp?
 
Nu på kvällen blev det att gå hem i ösregn och sedan äta middag, middagen bestod av pasta och någon ostsås från i går! Gott är det iallafall. Nu tänker jag krypa ner i sängen och se på någon bra film innan man ska upp och jobba i morgon igen! I morgon har jag ju bara skolsim :)
 
Min nya bakgrund på datorn, söt va??? 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback