Jessica Engström

Stress dag!

Dagen började ju med att jag inte mådde så bra! Skolsimmet var okej, tiden gick ganska fort. Sen försökte jag sova en stund i simhallen innan jag skulle jobba igen! Jag hade superhajarna själv vilket gick jätte bra, vi simmade ryggsim,frisim och tränade på dyk! Sen fick jag stressa in till 25 meters bassängen där utmanaren började starta. Vi fick i barnen i vattnet, lite uppvärming eller som vi simmare kallar det insim. Sen lite start träning innan vi fick heat listorna! Tyckte ändå att det gick bra med att få ut alla barn på rätt bana, blev inga fel och alla simmade! Blev väldigt lyckat och de jag prata med efter var nöjda, vilket jag också är hihi!! 
 
Skyndade mig hem, gjorde en asgod ugnspannkaka till mig och sen kolla jag och monika på hela Sverige bakar. Nu ligger jag i sängen och kollar på top model. Ont i halsen och svårt att svälja, blir en spännande natt! :) 
 
 


ERIKA EDORSSON

krya på dig!!

2013-09-27 / 14:16:50
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback