Jessica Engström

Simning!

Att simma är otroligt jobbigt! Man blir trött och det kräver massor med energi, men det är nog en av de skönaste sporterna ever! Man kan tänka så mycket, fundera och efter man simmat klart vet man oftast vad man ska göra med saker och ting! En av de värsta sakerna jag vet i simhallen är folk som inte vet reglerna på banorna! Eftersom jag inte tränar i grupper så måste jag vara på motions sidan och visa personer vet inte hur man simmar på en bana! Hm.. borde stå någonstans att man simmar runt på banan inte bara fram och tillbaka! 
 
Jag simma iallafall idag efter jobbet men då var det i den lilla poolen 12,5 m, en allmän pool så man får ju leka där men det är ju ändå till för alla! Så när jag håller på att simma så kommer det värsta familjen och bara kastar sig i framför mig och simmar åt alla håll och kanter! Ja jag stod iallafall på mig och simmade mina 1000 meter iallafall innan jag tröttna totalt på familjen!! 
 
Japp så är det!! :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback