Jessica Engström

Ny mobil!

I november går äntligen mitt abonomang ut på min Samsung Galaxy S2! Vilket gör att jag tänker köpa en ny mobil i november! Jag har att mobilerna bara blir större och större. Jag tycker att telefonen inte ska vara större än Iphone 5! Så vad väljer jag för mobil? Den bästa på marknaden just nu är ju Samsung Galaxy 4. Men den är så otroligt stor? Vilket gör att jag funderar på en Iphone 5, men 5s och 6:an kommer ut snart, men 6:an är också för stor! hm så frågan är då om jag ska välja en sämre mobil (Iphone 5) bara för att den bättre ( Samsung Galaxy 4) är för stor? Hm...
 
 
 


Ami

Vad är det för fel på den du har?

2013-09-02 / 08:21:58
ERIKA EDORSSON

Iphoooooone 1000 x om! 4, 5 eller 6 whatever :D

2013-09-02 / 22:59:23
BLOGG: http://edorsson.blogg.se
pappa

Vill du ha den bästa mobilen så köp en Sony!

2013-09-02 / 23:46:00

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback