Jessica Engström

Morgon efter natten

Usch vilken natt! Vakna vid halv 6 och hade frosa, mådde illa, hadeo nt i magen! Sen kunde jag inte somna för att jag mådde så dåligt! Så var vaken till 7 då somna jag om en timme innan klockan ringde vid 8! Kände att jag fortfarande mådde dåligt när jag vaknade men fick ner yoghurt och en macka så nu känns det lite bättre! Känner nu mest att jag är trött, känner mig typ helt slut och jag har liksom precis gått upp! 
 
Tagit mig en latte med hasselnötsyrup och en nektarin, som jag nu ska få i mig mellan snorandet, känner mig helt förkyld också men tror det är mest allergi men frågan är vad jag är allergisk mot? Det är väl inge pollen och  sånt nu?? hm jaja hoppas ni hade en bättre morgon än jag! Kram :) 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback