Jessica Engström

Gävle!

Ja jag har nu kommit hem från Gävle! Jag kunde ju blogga lite kort då och då men nu är jag tillbaka framför datorn! Under helgen har jag haft jätte roligt, skrattat massor och fått klä mig i lite roligare kläder än träningstights och jobb tröja! Haha så det är kul, även sminkat mig som inte händer så ofta eftersom jag är i vattnet 24/7 också ganska kul! På kvällarna blev det mys framför tvn och sen härlig läsning och roliga kommentarer med Erika! Så jag har verkligen haft en otroligt mysig/rolig helg! 
 
Under helgen har även iphone 5S och iphone 5C kommit ut (torsdags egentligen). Tror inte de kommit till Sverige ännu men jag har iallafall börjat kolla lite på mobilerna inför mitt köp i november/december. Jag är ju verkligen inte nöjd med min mobil idag så är glad att jag snart kan köpa en ny! Men får nog vänta tills efter jul då jag har lite mer pengar! Någon som vet skillnaden mellan 5S och 5C?? Hittar ingen information ännu! 
 
I kväll blir det en film och lite härligt mys med katterna! Hörs senare, ska nog börja skriva en önskelista inför julen!! 
 
 
 
 


Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Åh vad mysigt att gosa med katterna ♥ Själv har jag hundar och marsvin :)

2013-09-22 / 17:28:15
BLOGG: http://neapocalypse.blogg.se/
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; jag har en nova scotia duck tolling retriever, en berner sennen, en blandras mellan tysk terrier och gråhund och en norsk älghund :) Marsvin har jag en korthårig red/black/white och en sheltie golden/white!
Har också en leopardgeckoödla men den gosar jag inte med :D

2013-09-22 / 17:36:43
BLOGG: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback