Jessica Engström

Var positiv!

Dagen började med mer förkyldning och mådde faktiskt lite sämre, jag är nu ledig fredag lördag och hoppas att det kan gå över nu för skulle behöva vara i vattnet på söndag morgon! Dagen idag gick super fort, vaknade vid 11, helt utslagen men la mig i soffan och kolla på tv, sen vid 3 kom mina syskon hem. Alva skulle ha blivit ensam hela kvällen då min lillebror hade träning, mamma skulle ut och äta med jobbet och jag jobbade! Så hon fick följa med mig till jobbet idag! Först hade vi de bra superhajarna, de lär sig så mycket! Sen hade vi vanliga hajar och fiskar, gick ganska bra förutom att fisken gruppen inte är så himla bra. De pratar för mycket och vill inte ens vara där, utan de vill barra leka. Antar att det handlar om deras utveckling och att de inte är i den fasen där de vill prestera utan bara vill leka! Vilket gör att de inte kommer bli upp flyttade nästa vecka! Se vad föräldrarna säger om det...
 
I morgon är jag som sagt ledig och ska nog ta mig till pappa för att mysa med katterna, eller ah får bli antingen fredag eller lördag!! :) 
 
Nu tänker jag fortsätta kolla på vampire diaries, sen sova några timmar! Godnatt
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback