Jessica Engström

Söndag + måndag

Igår var vi och firade farmor på jensens, as gott och väldigt mysig dag ändå! Köpte katt mat, kattsand och nya leksaker till katterna!! De ska också börja få kokt torsk då teddy är dålig i magen, hoppas det blir bättre snart för luktar förjävligt av fisken! Gjorde inte så mycket mer i går än att kolla på gossip girl, handla och fira farmor! 
 
Idag så har jag tagit mig till simhallen själv, åkte i försig buss men så skönt att kunna gå själv till bussen utan att dö av smärta. Simmade lite och upptäckte hur mycket svagare jag blivit i benet, så blir att få träna lite benspark ett tag! Hm jag som hade kommit på ett kul program att simma! På jobbet hade vi avslutningar, simmade lite fjäril med hajarna, de tyckte att det var kul och jag tyckte att det var super kul Haha! Ja men avslutningarna gick bra och i morgon väntar nästa avslutning och en heldag i simhallen! Godnatt på er nu ska jag sova för usch vad trött jag blev!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback