Jessica Engström

Förlåt!

Jag bloggade inget i går! Känns som jag helt håller på att tappa motivationen igen så måste hitta den! Jag gör ju inte så mycket spännande i mitt liv utan det är samma saker varje dag! Går upp sent, jobbar sent och kommer hem sent! Allt blir så enformigt att skriva om! 
 
När brukar ni köpa era julklappar? Förra året var jag klar med alla julklappar i mitten av november, så frågan är om det är dags att börja fundera snart? Känns så tidigt och känns som att det är så lång tid kvar till jul, men egentligen så är det ganska snart! Om någon månad lär det ju börja snöa.. vilket jag inte ser framemot då jag inte tycker om när det är kallt! Lagom kallt nu tycker jag, man måste ha en jacka på sig men inga mössar och vantar! Nöjd med hösten! Det enda som är bra på vinten är julafton och nyår såklart men också att man kan ta härliga vinter bilder på snön, jag som älskar att fota! Problemet är bara att det är kallt! 
 
Efter jag har blivit frisk, vilket jag inte blivit ännu så ska jag börja träna igen, inte äta onyttiga saker, träna mer och äta mindre! Jag vill verkligen förändra mig själv så måste på något sätt klara det här! Måste hitta någon som kan ge mig motivation, just nu är det Elin! Hon har börjat sitt nyttiga liv och hållt på en månad nu, och nu har hon lagt upp 30 dagars tränings schema! Får väl göra något sånt, skriva ner träningar osv! Vet fortfarande inte hur jag ska göra med gymkort, beror väl på om pappa har kvar alla inomhus tränings saker! hm.. 
 
Jag har idag varit i centrum och ätit en god sallad med Josefine, småpratat lite om livet och sen var det tillbaka till jobbet igen! I morgon jobbar jag bara 2 timmar! får  se om jag hinner ta lite kort efter jobbet kanske :) Kram på er! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback