Jessica Engström

En lördag hemma!

Har varit utansmärtstillande i nästan ett dygn nu! Känns super skönt att jag kanske kan börja simma igen på måndag, men det bästa är att slippa smärtan! Detta har varit en av de värsta smärtorna jag någonsin känt, läste att en inflammation i grundleden kan liknas med ett njurstensanfall! Så då kanske någon kan förstå smärtan jag känt i  dagar nu! Så är glad att det är över och hoppas att jag inte får detta någon mer gång, men tyvärr kan ju detta tyda på att jag kan få fler sånna här attacker när jag blir äldre.. 
 
Idag har jag faktiskt varit både duktig och inte duktig.. Åt en pizza till lunch då jag inte orkade laga mat Haha! Sen nu på kvällen eftermiddagen har jag skrivit runt 200 diplom, bara ca 100 till innan jag är klar! Har startat diskmaskinen, torkat alla bänkar, städat i badrummen, toaletterna och all kattsand!
 
Håller också på att kolla om en av de bästa serierna, Gossip girl. Så nu är jag på säsong 2, älskar verkligen den här serien. Tycker om dramat osv! Haha Verkligen värd att kolla in :)
 
Nu i kväll blir det nog att ta det lugnt och sova, i morgon ska vi fira farmor :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback