Jessica Engström

Söndag!!

Det har varit skönt att ha lång ledigt! Har varit det bästa på länge, har bara varit hemma med familjen men känns ändå helt okej. Idag så var jag och Alva och shoppade. Hon behövde nya kläder och då fråga mamma om jag ville följa med. Och vem säger nej till lite shopping! Jag köpte inte så mycket saker då jag har shoppat en hel del den senaste tiden, så det fick bli en tröja och några örhängen! Alva shoppa lite mer.. Haha hon fick 1000 kr att shoppa för och oskar sa att det var ju bra om hon kom hem med 500 kr. De 1000 kr hon fick är nu borta och hon är skyldig mig 200kr också vilket gör att hon inte kom hem med några pengar över.. Jag köpte lite jordgubbar med mig hem vilket gjorde de lite gladare iallafall! Sen bakade jag en kladdkaka med min lillebror som vi sedan åt med jordubbarna! Mums
 
Jag borde ha pluggat nu när jag har varit ledig.. men jag har verkligen gjort ingenting! Känns inte så bra men i morgon har jag en hålltimme som jag kan plugga lite på, så vi får väl se. Känner mig jäkligt stressad över rättskunskap provet som är nästa vecka.. Usch hatar verkligen prov för mår så dåligt innan.. men men bara 23 dagar kvar till studenten! Måste hålla ut nu!!! 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på laguna Beach, en av de bästa serierna som finns. Efterföljaren The hills och är också super bra, rekomenderas! Kram på er
 


ERIKA EDORSSON

Jessica det heter HÅLtimme INTE HÅLLtimme!

2013-05-17 / 14:48:04
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback