Jessica Engström

Lugnt och skönt!!

Vaknar av att det verkligen spöregnar ute!! Jag tycker att det är ganska mysigt, bara man inte måste gå ut i regnet sen.. Men iallafall gick upp vid 8 och gjorde mig klar och fick en känsla av att jag borde kolla på portalen, så slår på datorn och får se att min mentor är sjuk idag!! Inte så snällt att bli glad men känns jäkligt skönt att inte behöva gå till skolan på hans lektioner! Så nu börjar jag kvart i 3 i stället och då har jag rättskunskap prov! Är så himla nervös för måste verkligen klara det idag!! Men som alltid så går det väl bättre än vad jag tänkt mig. 
 
En mäklare har varit här och kollat lite på huset idag, han skulle bara se vad som behövs göras innan huset ska säljas, jäkligt tråkigt då jag verkligen vill bo kvar här, trivs som sjutton.. men har ju inte råd att bo kvar här ensam liksom :O 
 
Katterna sitter och mjauar sönder för att de inte får gå ut. De är ju egentligen inne katter och får bara gå ut i bland när det är bra väder. Nu när det har ösregnat så får de inte gå ut. men ja.. nu när jag skrev det här så släppte jag ut dom för orkar inte höra deras mjauande... Haha 
 
Ska väl kolla på några avsnitt av kitchen nightmares nu :D 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback