Jessica Engström

Latte och skön morgon!

Dagen började med att jag försov mig, glömde ställa klockan i går kväll så i stället för att gå upp 7 så vaknade jag vid 10.. Hade missat rättskunskapen vilket jag egentligen hade behövt gå på men men går ju inte att ta tillbaka tiden :) Hade hålltimme till kvart i 1 så det var skönt iallafall..
 
Jag kom till skolan och köpte en latte och då kommer min mentor så får skjuts upp med hissen till 4:an vilket är jäkligt skönt!! men hade nyss samhällskunskap och jag är nu klar med det ämnet också vilket är super skönt! Jag har nu blivit klar med 3 ämnen i skolan: Samhällskunskap, projektarbete och internationella relationer. 
 
I helgen kommer jag behöva plugga suuuper mycket då jag måste göra klart en inlämning i rättskunskapen samt plugga till provet som är på tisdag.. Sen ska jag tydligen redovisa min uppsats för alla i klassen på hälsopedagogiken. Vilket jag har ingen aning om hur jag ska redovisa det.. Jag har skrivit om stress och prestationer och kopplat det till simmare. Och nu ska jag motivera andra hur man inte blir stressade när de har både idrott och skolan samtidigt. Frågan är hur ska jag redovisa detta när jag skrivit en uppsats?? Ska jag kopiera ut en uppsats till alla i klassen eller ska jag bara stå därframe och presentera uppsatsen? Förslag någon??
 
Idag efterskolan så ska jag åka med erika till stan och ta lite bilder. Ska troligtvis gå till kungsträdgården och ta lite bilder! Kanske äta någon middag inne i stan också :) Sen får vi se om jag ska träffa Elin inne i stan också eftersom hon ändå är där med skolan idag!! 
 
Aja kanske lägger upp lite bilder senare från idag. Och juste bara 20 dagar kvar till studenten!!!!! OMG vad fort tiden går! :)
 
Kram på er 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback