Jessica Engström

Jaha

Asså blogg.se har blivit jätte konstigt på min sida. Ser inte statistiken längre? :O Och man kan inte lägga in bilderi inlägget?? Därför har jag inte bloggat på ett tag.. Nu i går så fyllde Erika 20 år så idag kommer hon hem efter att ha varit och firat hemma i Gävle! Så idag ska hon få min awseome present och sen ska vi äta hemmagjord pizza till middag. Sen ska jag åka hem till mamma eftersom idag ska jag byta hem! Ska bli kul att äntligen ha fått en ny micro som funkar ut till huset så nu ska allt funka igen och vattnet har förhoppningsvis inte frusit igen! :) I helgen så ska jag jobba på lördagen och sedan på söndagen så ska vi fira mig och pappa med pappas släkt! Ska bli kul, fatta att jag fyller 19 år om 5 dagar!!! :O Studenten är inte så långt bort och jag börjar må bra av att våren närmar sig! Nej men nu har jag samhällskunskap!! Så ha det bra Kram på er!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback