Jessica Engström

Äntligen!!

Jag har äntligen fått min blogg att funka på skoldatorn igen! Vilket gör att jag nu kommer kunna blogga lite mer!! 
 
De senaste veckorna har det väl inte hänt så himla mycket egentligen. Jag har fyllt år och jag har varit på Erikas 20 års fest vilket har varit riktigt kul! Nu idag är sista dagen i skolan innan påsklovet!! Känns riktigt bra, i morgonbiti åker vi mot gävle och ska fira påsk där med Monikas släkt. Åker hem på lördag morgon eftersom katterna får klara sig själva ett helt dygn. Förhoppningsvis hinner jag åka hem till mamma på lördageftermiddagen så jag hinner träffa mormor lite, länge sen vi sågs! 
 
Under påsklovet så ska jag jobba lite och försöka träffa lite vänner och ska simma en del, eller iallafall tänker jag att jag ska simma en del! Sen vet man aldrig hur mycket det blir haha! Efter påsklovet så har jag två veckors praktik på ett café här i Väsby så jag ska inte vara i skolan på tre veckor nu!! Fast fick en jättttteee lång lista med saker jag ska göra under praktiken, men det kommer nog gå bra hoppas jag haha! 
 
Har äntligen fixat spotify premium också och det känns så skönt att inte behöva ladda ner låtar och sånt eftersom det tar så mycket plats på min dator osv! 
 
Nä nu ska jag försöka plugga lite så jag gör en del saker som jag ska göra under de här tre veckorna!! 
Kram på er!! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback