Jessica Engström

Snart midsommar!!

Åkte hem till mamma i går på dagen också, spelade tv-spel med lillebror och så åt vi pizza till lunch för att gratta mamma att hon hade klarat coach utbildningen!! Efter det åkte jag och jobbade som vanligt! Haha mitt liv består av att jobba just nu!! När jag kom hem gick jag ut och gick långa rundan! Sjukt skönt innan jag duscha och skrev klart alla diplom!
 
Idag vakna jag vid 9 av att min katt ville gosa! Han kommer och slickar en på näsan! Haha men men han är så gullig! Nu sitter jag och tittar lite på NCIS Los Angeles och senare idag blir det avslutning med mina torsdags grupper! Härligt att arbeta med underbara människor! 
 
I morgon är det midsommar! Ska nog bara vara hemma, hoppas på fint väder så man kan ligga ute och sola ett par timmar! Kram på er! :)
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback