Jessica Engström

Trevligt sällskap!

Idag har jag varit med Therese, vi träffades på tåget och så fortsatte vi in till stan. Först gick vi och åt lunch, verkligen gott! Efter det gick vi in till gamla stan, kollade i konstiga affärer och skrattade åt minnen. Haha man bygger upp mycket minnen när man jobbat ihop i typ 1,5 år? Verkligen synd att jag måste ta bort lördagen och jobba söndagar i stället, men men! Vi fikade med kalla drycker på espresso house. Sen letade vi efter en hov.. Haha men efter 4 timmar inne i stan bestämde vi oss för att åka hem! 
 
Sen när jag kom hem så prata jag med pappa ett tag och efter det gick jag ut och gick! Powerwalk på 5,5 km Haha sen efter det är man rätt trött i benen.. Pappa hade sin kompis här och de badade i nya Spa - poolen.. Så när de var klara vid halv 10 så tänkte jag bada. Men då började det regna.. Visst man kan bada i det när det regnar men inte lika mysigt :) 
 
Nu ska jag gå och leka med mina mjaoande katter som inte får gå ut kram på er!!! 
 
 
  
 


ERIKA EDORSSON

vill också bada i dennn :o

2013-07-29 / 19:59:59
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback