Jessica Engström

Sjuk idag då!

Klockan var ställd på 07.00, gick upp åt frukost och insåg hur trött min kropp var. Helt slut även fast jag gick och lam ig tidigt. Frös och hade ont i huvudet och kroppen. Har antagligen fått influensan.. Mycket kul! 
 
Min dag har bestått av att sova och kolla på top model, har sätt en film för hälsopedagogiken; Patch Adams och sen har jag läst min nya Frida tidning. Nu sitter jag inne och håller mina syskon sällskap och snart ska jag väll gå och lägga mig igen! Måste klara av att jobba i morgon då jag verkligen behöver pengarna! 
 
Någon som har några bra förslag på serier man kan se? Har sätt ganska många så några ovanliga serier kanske? :) 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback