Jessica Engström

Svårt..

Någon som har något tips på motivation till träning? Visst jag kan simma 4 dagar i veckan vilket händer! Men jag tröttnar så sjukt fort! Jag kan hålla mig till dieter/äta bra i max en månad för sedan tröttnar jag! Jag vill verkligen lyckas men vet inte hur när det aldrig går! Jag jobbar ju som simlärare på medley, vilket gör att jag inte orkar åka någon annanstans att träna eftersom jag alltid är där. Sen har medley inget gymkort, vilket gör att jag måste betala 400 kr i månaden för ett gymkort? det är väl dyrt?? Eller? Jag vill verkligen lyckas och skulle vara så jäkla enkelt om man typ var med i biggest loser eller något sånt för då är det alltid någon som säger åt en vad man ska göra! Problemet är att jag väger för lite för att vara med på sånt... Hade varit roligare om man hade någon annan att träna med men alla tycker ju att det är för dyrt på medley..  Usch nej ångest!!! 
 
Måste hitta på något snart innan jag tröttnar på allt helt!! 
 
 


ERIKA EDORSSON

Köp en träningsbok, börja läsa kost/tränings-bloggar eller liknande, det peppar som fan! Börja lägga upp mat och träning på din egen blogg :D

2013-08-31 / 17:06:48
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback