Jessica Engström

Kräftskiva

Ja som sagt igår hade vi kräftskiva! Blev faktiskt helt okej med massa skratt och konstiga saker! Jag och min lillasyster + några grannar satt och spelade och när klockan var nästan 1 så gick vi in och la oss! As skönt att få somna när man är så trött. Idag när man vaknade så var det helt tyst på gatan! Verkar som de flesta sover och tar en lugn morgon! Vi måste ta ner tältet och ta bort avspärrningarna snart så tror mamma och oskar håller på med det nu! 
 
Min systers egna nagel har gått av ( hur hon nu lyckades med det)! Så idag ska jag laga den och sen ska jag hem till pappa och kolla till min katt som har varit sjuk! Ska se att allt är okej :) Sen blir det nog en vildag, kolla på film och sånt spännande! 
 
Bilder från kräftskivan kanske kommer senare idag när jag har lust att få in bilderna i datorn! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback