Jessica Engström

Dagen...

Jah nu är det så här att den här dagen har väl varit sådär.. 
 
Skolan var väl helt okej förutom att jag inte kan noramerikas historia vilket gör att jag inte kan svara på en del frågor på historian och jag måste få bra på detta.. Känns annars som att det inte är mycket kvar i skolan vilket är skönt. Om mindre än en månad måste alla saker vara inlämnade till våran lärare för att han ska sätta betygen! 
 
På jobbet gick det väl bra, gick fort som sjutton och vi var uppe på kanten vilket var rätt skönt idag faktiskt! 
 
Kom hem och åt middag och släppte ut katterna vilket inte var så bra... Mina katter är innekatter men de får vara i en inhängnad på våran baksida. satt och kolla på en tv serie då jag verkligen kände att jag behövde släppa in katterna. När jag kommer till baksidan möts jag av en orolig och spänd katt som inte ens vill ta emot godis.. Förstår att något är fel då min andra katt inte kommer när jag har godis och han brukar vara först. Hittar honom inte vilket gjorde att jag förstod att han hade hoppat över. Ensam hemma så ringde jag till pappa och fick panik. Jag gick runt och leta i  20 min innan jag hittade honom inne i en buske. Kunde locka fram honom med lite godis och fick tillslut in honom.. Usch vilken panik man får.. 
 
På fotolektionen idag fick jag och en tjej som heter malin använda studioblixtarna så vi passa på att testa dem lite... Haha
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback