Jessica Engström

Don't you worry!

Ändå ganska mysig dag! På förmiddagen blev det soffmys med syskonen, sen tog jag med dem till centrum, tittade på massa saker. Lillebror köpte några saker till något spel, lillasyster köpte nya mobilskal och jag köpte ingenting förutom att hämta ut ett paket från simbutiken! Köpt nya simfenor och sim paddlar så ska bli kul att få börja simma på riktigt igen! Ska nog skriva några simpass för några veckor framöver för att de hur det går! Jag skulle vilja börja simma i en grupp igen men just nu har jag allt för dålig kondition och styrka för att ens komma in i gruppen! Så därför ska vi simma på en del. Tekniken är inge fel på förutom lite rytm i fjärilsim! 
 
I kväll ska jag hjälpa mamma med middagen sen ska vi nog se någon film eller se på tv, en härlig familjedag! 
Får se om jag lägger upp nya bilder i kväll! :)
  
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback