Jessica Engström

iPhone

Idag var det världs skönt med sovmorgon.Erika gick upp tidigt för att åka till jobbet, själv kunde jag ligga kvar i sängen ända till klockan var 10. Sen blev det en snabb frukost och en halvt PowerTalk eftersom jag är förkyld igen. Förstår inte att jag alltid blir så sjukt förkyld, men nu är det inte feber iallafall. Men okej, efter powerwalken till centrum så tänkte jag att jag skulle fråga om nya iPhone och var jag stod i väntelistan. Tjejen i kassan går och tittar och sen säger hon att jag inte ens stod på listan! Sjuuukt!!! De skulle fixat de för två veckor sen och eftersom de inte gjort de så fick jag gå före i kön. Så gissa vem som har nya iPhone?? JAG!!!!





  





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback