Jessica Engström

Trött dag..

Dagen har varit otroligt lång.. Har faktiskt inte gjort någonting idag! Har varit så otroligt trött! Min kropp kanske insåg att jag nu har ledigt i 3 veckor! Hoppas jag är piggare i morgon. Ska tydligen hjälpa pappa bygga lite och sedan ska  vi ta katterna till veterinären för att ta detta års sprutor.. Stackars små kattungar.. 
 
Har gjort illa knät eller sträckt det eller något. Gör jätte ont när jag belastar benet, får hoppas att det försvinner snart! Hade varit en perfekt dag att gå ut och gå nu på kvällen, men får väl ta det någon annan dag.. 
 
Nu på kvällen blev det att vara inne med familjen och se lite på tv, sen nu så lyssnar jag på musik och kollar lite på gossip girl! 
 
Godnatt på er! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback