Jessica Engström

Måndag

Ja det är ju måndag men jag har lov! ! nice nice. igår var jag hos farmor och hälsa på min lilla kusin. Hon är ju så himla söt men har aldrig sätt ett barn med så mycket energi... Efter det åkte vi och shoppa på stinsen eftersom jag hade presentkort där. Blev två par jeans och lite underkläder!

idag ska jag straxt bli hämtad av mamma, vi ska åka till gammelmormor och hälsa på. Ska bli kul eftersom jag inte träffat henne på flera månader! Efter vi varit där så ska jag jobba och det ska bli helt okej faktiskt.

Det är strålande sol idag också vilket gör mitt humör på topp! Ännu en till sak som får mig att må bra idag är att man fått lön!!!! :D





Syster

Så du har aldrig sett ett barn med mer energi?
Har du sett våran lillebror eller!?!?!?! :O

2013-03-02 / 11:04:59
BLOGG: http://alolvovans.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback