Jessica Engström

Shopping!!!

Ja jag fick ju lön idag! Har nu betalt alla saker, räkningar, katterna, bo hemma och lagt in på sparkontot! Så då unna jag mig en mössa idag och en tröja! Tröjan är från Salt och kostade 250 kr, mössan kommer från stadium och kostade 199 kr! Ganska värt faktiskt. Hade sällskap av Josefine som också shoppade en mössa, hon köpte också en halsduk! Vi åt på Tamarin i centrum också, typ thai mat, gott!!
 
På kvällen åkte jag och monika till rusta, köpte 2 ansikts masker, underkläder och en lapan! Nice nice! Nu blir det ingen mer shopping den här månaden! 
 
Nu ska jag leka lite med katterna som har lite energi.. så kanske de kan sova i natt! Natti på er :) 
 
 
 
 


Krasha

säg inte att du löpte den mössa xD

2013-10-02 / 12:57:07
BLOGG: http://unknown.net

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback