Jessica Engström

Ny dag!

Nydag och nya möjligheter! Igår jobbade jag hela dagen, eller ah 8 timmar, kom hem vid 8 och då blev det middag och duscha, inte så roligt! Fast jobbet är ju kul, har nästan alltid kul på jobbet!! När jag skulle hänga upp baddräkten för att torka igår kväll så hitta jag ett hål i den... jippi! Så blev att kasta den och nu MÅSTE jag hitta en ny idag så blir en tur till centrum eftersom simshopen inte har öppet. Hm stadium kanske?
 
Sen i kväll blir det att jobba, våra underbara fiskar och hajar har idag klädsim! Alltid lika kul :) Nä men nu ska jag dricka upp kaffet, göra mig i ordning och ta en promenad till centrum! Jag börjar känna mig friskare så får se om jag kan börja simma den här veckan!! Skönt och se hur mycket teknik och ork man tappat på de här 3 veckorna.. 
 
 
 


Linnéa Alpsten

Vacker bild!

2013-10-15 / 13:54:46
BLOGG: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback