Jessica Engström

Lördag!

Inte gjort så mycket idag känns det som, sen frukost och allting blev bara sent idag! Sa ju igår att jag skulle baka bullar idag men blev muffins/cup cakes i stället! Gjorde choklad muffins med vanlig vaniljtopping fast hade i lite blå karamelfärg! Till hjälp idag hade jag mina syskon! 
 
I morgon ska jag obba igen ett lång pass, 8 timmar! Funderar på om jag ska vara uppe på kanten de första timmarna, sen åka hem äta lunch och efter det vara i vattnet! Är fortfarande förkyld men i morgon eftermiddag7kväll måste jag vara i vattnet! Känns som det är måndag i morgon på något sätt!! Haha 
 
Jag har börjat hitta lite saker jag önskar mig i julklapp och senare om någon månad kommer jag lägga ut bilder på allt jag önskar mig i julklapp! Bra va! :) 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback