Jessica Engström

Jobbdag!

Väckar klockan ringde vid kvart över 7 i morse, upp till jobbet! Var uppe på kanten men gick faktiskt otroligt bra idag, duktiga små barn och behövde inte skrika på så många! Efter jobbet åkte jag snabbt hem för att äta lunch och vila lite innan det var bara att åka tillbaka till jobbet för att jobba 4 timmar till med bästa Malin! Hon har sjukt bra grupper, lite avundsjuk! Fattar inte hur hon gör haha! :) Liksom hennes Guld pingvin är nästan bättre än våra fiskar på måndagar! Medans mina Guldpingviner knappt kan simma frisim liksom.. Haha men men kul var det och fick ha mina härliga superhajar också :) 
 
Jag ska nu vila rösten för började hosta som sjutton nu igen! Var nere i vattnet idag med malin så får se hur jag mår i morgon! Förhoppningsvis bra då jag måste vara i vattnet i morgon med! 
 
Men nu ska jag sova och vakna upp sent, sen troligtvis fixa naglarna om jag orkar! Vet inte riktigt vad jag ska göra för naglar men får se :) 
 
 


Frida

Åh den där bilden borde du ha som header!

2013-10-06 / 22:12:02
BLOGG: http://byfriidha.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback