Jessica Engström

Höst!

Höst för mig är en solig dag, blåhimmel, fina färger, löv på marken, glada skratt och lite så där små kallt så man måste ha en jacka! Höst ska inte vara iskall, blöt och grå! Så himla tråkigt tycker jag och mitt humör blir så tråkig, blir negativ och trött vilket går ut över andra, inte alltid så kul att få andra att känna samma som jag! Hm men ja jag hoppas att det i morgon kan bli bra väder så jag och syskonen kan gå på enlååång promenad och kanske ta med någon varm oboy eller något och sätta oss någonstans! Vi får se vad som händer! 
 
Idag annars så har jag och Erika vaknat super tidigt, 8 faktiskt! Helt sjukt att vakna så tidigt bara sådär när vi gick och la oss ganska sent ändå! Men ja vi drack kaffe, fixa frukost och gjorde oss klara! Vi diskuterade jobb och våra underbara liv innan vi tog bilen till infra city och tog en STRESSIG lunch på max. Aldrig varit med om så mycket folk där, vi fick vänta 20 min på våran mat haha sjuuuukt! Men ja sen åkte vi hem och fick pappa att skjutsa Erika till station och sedan mig hem till mamma! 
 
Jag ska snart köpa Iphone 5S också, ska beställa den om 2 veckor och fixa med nytt abonomang osv, nice nice! Den här kvällen fortsätter med Gossip girl och prata med härliga personer! Godnatt 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback