Jessica Engström

Ensam hemma!

Ensam hemma nu i ett dygn när pappa åker med en kompis och hjälper han flytta lite saker! Så har precis ätit fajitas som jag gjort själv så nu är jag så mätt att jag dör! I kväll blir det jacuzzi bad, film och mys med katterna! Fortfarande problem med foten så kan inte gå så långt själv, inlåst im itt eget hus känns det som! haha 
 
Jag hade så mycket planer på den här veckan som nu har gått, jag hade tänkt börja springa igen efter förkyldningen, hade tänkt satsa hårt på simningen men sen förstördes allt det pågrund av en inflammation i en led! Nä får väl ta det nästa vecka då? Inflammationen borde ha gått över på måndag annars blir det tillbaka till läkaren för mer prover! 
 
Folk säger att det snöa i morse? Jag sov till 10 och då fanns deti ngen snö ute alls? Någon som såg någon snö? Fast hoppas inte för vill att det ska snö på julafton och till nyår, men annars kan snön lika gärna inte få komma! Snön är vacker så länge den ligger på marken, blå himmel och det inte blåser eller snöar när man är ute, då är det helt okej! 
 
Nä men vad säger ni om att göra i ordning för badet kanske? hm... eller mysa med de sovande katterna först kanske! Kram på er 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback