Jessica Engström

Bra dag!

Haft en riktigt bra dag! Var hemma på förmiddagen med mamma, satt och prata sen fick jag skjuts till jobbet! Gick snabbt de första timmarna där vi har skolsim, gymnasieklasser och väsby skolans 6-9! Ganska roligt faktiskt. Sen hade vi en 4:a tror jag det är där det är en tjej som tydligen gått på simskola länge, flera år men hon aldrig vågat vara ute i den stora bassängen! Hon kom tillsammans med sin lärare till mig, stod och sa att hon verkligen inte skulle ner i stora bassängen! Jag började förklara för henne att det inte är så stor skillnad mellan stora och lilla bassängen, stod och prata en stund och fråga vad hon var rädd för osv. sen sa hon att hon ville prova gå ner för stegen iallafall. Vilken hon gjorde, när vi slutade lektionen så kom mamman in och hon trodde inte sina ögon, den här lilla tjejen simmade hela 25m med en flytkorv såklart, men ändå! Det var en rolig känsla när man får sen höra av mamman att hon hade pratat om mig hemma och att jag var den bästa läraren!
 
Till lunch tänkte jag äta på waynes coffee men det var fullt vid alla bord, så blev thai mat på tamarin i centrum! As gott. Satte mig sen och börja skriva några diplom innan jag gick till simhallen igen för att ha de bästa Superhajarna! Gick väldigt bra idag där vi simmade 200 m frisim och frisimsandning och sedan påbörja vändnings träning! Kul kul, de andra tre lektionerna blev till att prata med föräldrarna, eftersom vi har föräldrar samtal den här veckan! 
 
En väldigt bra dag som avslutades med avsnitt av ncis los angeles, nu läsa nya frida tidningen innan jag ska sova! Godnatt :) 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback