Jessica Engström

Vardag!

Härlig dag med att börja sent och sluta sent! Hade kul idag på jobbet så känns skönt! Alltid lika kul att jobba, först så känner man inte för det men så fort man kommer igång så blir det super kul! En del grupper är roliga att ha medans en del blir tråkigare! Jag blir iallafall lätt frustrerad på en grupp som man vet kan men de vill inte ens försöka! Kvällen avslutades med god middag och sen en dusch, nu vid 10 får jag äntligen lägga mig i sängen och ta det lugnt! 
 
Kolla in Erikas blogg för bilder från Gävle, jag var ju så bra att jag råkade radera alla bilder! Som tur var fick Erika alla bilder innan vi åkte därifrån! :) http://edorsson.blogg.se 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback