Jessica Engström

SENT!

Jag kom hem för ca 20 min sen! Jag åt lunch med Emilia på waynes coffee, hade tänkt blogga när vi åt men internet funka typ inte så tröttna på att försöka uppdatera! Haha försökte hitta ett office paket på något ställe i centrum men det fanns inte såklart! 
 
Superhajarna var jätte duktiga idag och bröstsim var fokus! Gick jätte bra och lärde mig många nya övningar som jag sedan använde i mina hajen och fisken grupper! Hajarna simmade 200 meter idag och förvånat många som klarade det på första försöket, stolt som tränat dem! Nästa vecka blir det fokus frisim andning igen, svårt det där med att få in andningen! Nästa torsdag är det även Utmanaren som en del av våra superhajar ska vara med på, taggad!! Efter jobbet simmade jag själv även om jag egentligen inte hade lust, simmade först 200 m frisim och sen 1000 m bröstsim! Skönt faktiskt, sen blev det en powerwalk hem på 2 km! Har räknat ut genom runkeeper appen att det är ca 2 km hem från simhallen! 
 
Nu sitter jag och äter middag, tråkigt att äta själv så här vid 10 på kvällen, men ändå gott med mat, Hungrig!! Till middag blev det varma mackor med någon stuvning på.. Gott iallafall :)
 
Nä i morgon väntar en ny dag! Godnatt :) 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback