Jessica Engström

Life is pretty!

Livet rullar på, jobbet kommer igång och träningen börjar komma in i en rutin! Även om kroppen har sagt emot den senaste veckan så känner jag att jag verkligen mår mycket bättre idag! Har energi och de jag jobba med fråga om något har hänt för att jag är så glad idag! Känns som en riktigt bra dag idag. Allt gick bra på jobbet, lite kaos ibland men det fungerade! 
 
Först när jag var påväg hem kände jag mig trött men så fort jag ätit en yoghurt och jorgubbar hemma så blev energin på topp igen. Slutade med att jag fixade disken, startade tvättmaskinen och torkade av alla bänkar i köket! Sen kände jag att garderoben behövde fixas så tog ut allt och vek om allt och kasta det som jag inte ville ha. Blev en stor påse med saker som jag tänker ge bort! Om någon är sugen på att kolla in lite kläder som jag helt enkelt inte använder så säg till! Ni ska självklart bo här i närheten eller så! Finns plag jag inte ens använt! Om ni vill att jag lägger upp bilder på plagen så säg till! 
 
Jag blev väldigt nöjd med resultatet och höstens behöva köpa saker är: Nya tränings skor, Jeans och någon härlig kofta! Får se när jag får pengar till att köpa allt jag behöver! Ska ju betala hemma, betala katterna, telefonen och spotify den här månaden först :) 
 
Nu blir det nog en kväll framför datorn, kolla på roliga klipp från Ellen, kanske lägger upp något extra roligt sen! 
 
Bilder från dagen: 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback