Jessica Engström

Ledig dag!

Så otroligt skönt med en helt ledig dag, inte haft det på länge faktiskt! Dagen började vid 10 när jag vaknade. Åt frukost och sen satte jag mig och gjorde nya naglar! idag blev det en fransk stil fast i blåttglitter! Gasnka snyggt tycker jag, och märks att jag blir bättre och bättre på att fixa naglar, kul! :) 
 
Idag eller i kväll så ska jag åka till gävle, Monikas mamma fyller år och de ska ha släktkalas i morgon! Erika ville gärna att jag skulle komma så varför inte! Eftersom det är en tävling i simhallen, Speedo ungdom, så är simskolan på söndag inställd, så då blev jag ledig! Ganska skönt med en hel helg att bara ta det lugnt! Ska ha roligt med Erika, ta massa höst bilder och bara njuta av livet! 
 
Nu på eftermiddagen ska jag duscha, mysa med katterna och packa lite, fast först kolla klart på ett avsnitt av vampire diaries och dricka kaffe! :)
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback