Jessica Engström

Kallt!

Jäklar vad kallt det börjar bli ute! Igår cykla jag till och från jobbet, skit kallt skulle verkligen behövt vantar! Idag är det nästan värre, alltså kallare ute. Så fort jag går ut så fryser jag. En annan sak som är kallt är ute i mitt hus hos mamma. Åkte ju till mamma idag och det är alltid kallt där, så får tända ljus i kväll och mysa ner mig i täcket! Mysigt ändå! 
 
Den här dagen har bara varit mysig, inte gjort så mycket idag faktiskt utan bara varit hemma och myst! I morgon är jag också ledigt vilket är bra då jag är otroligt förkyld. Hoppas jag kan somna i natt utan att ha så ont i halsen! 
 
Nu ska vi krypa upp i soffan och titta på en film, mysigt avslut på en mysig dag :) 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback