Jessica Engström

FÖRKYLD!

Hela natten har jag haft ont i halsen, svårt att svälja osv! Det försvann nu på morgonen men huvudet känns som bumull och kroppen gör ont! Är helt slut även fast jag precis vaknat! Hostan är inte heller så rolig! Sen har jag ont i magen som fan idag också, mens värk är förjävligt! Jag ska ta mig till simhallen ändå och försöka jobba på skolsimmet! Jag ska ju vara uppe på kanten så det blir nog bra! Sen i kväll måste jag vara i simhallen eftersom vi först har vanliga lektioner med Superhajarna och sen är det utmanaren idag! Kul eftersom jag har 7 stycken från superhajen som ska tävla, problemet är att jag inte brukar vara med på tävlingarna men nu ska jag vara det och jag är ensam! Hon jag brukar jobba med ska på något samtal på sin dotters skola! hm.. så 7 barn helt ensam bland alla andra simmare i klubben! önska mig lycka till ;) 
 
Japp men nu sätter jag på ett avsnitt av top model och försöker vila lite! Kram på er :) 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback