Jessica Engström

Recept!

Skriver just nu massa recept som jag ska sätta in i en pärm, ska väl börja laga lite mer mat hemma och sånt så jag kan lära mig! Har skrivit 2 maträtter och 2 efterrätter! Ganska roligt ändå att inse att jag nu snart kommer flytta hemifrån och göra allt själv, tvätta, städa laga mat osv, känns rätt bra och vet att jag är redo för det! Så får se om jag kan få fast anställning på VSS så kan jag försöka hitta lägenhet, fast i försif kollar jag redan lägenheter men efter den fasta anställningen så kan jag skriva på avtalet själv utan mamma eller pappa som måste skriva på också! 
 
Har åkt till pappa idag så har skrivit en lååååååång lista på saker som behöver köpas hem. Ska åka och handla sen när han kommer hem, funderar på vad jag ska hitta på för middag idag, finns verkligen ingenting hemma! Hm det finns i försig korv, men känns inge kul! Nä nu ska jag mysa mer med katterna så får vi se vad jag lagar för middag sen! :)
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback